Garancia plusz IT assistance szolgáltatással
Garancia plusz IT assistance szolgáltatással
Házőrző otthon- és életmód-biztosításunk Garancia plusz szolgáltatást is tartalmaz, melynek eleme az IT távsegítség szolgáltatás. Az IT távsegítség szolgáltatás évente 2 alkalommal vehető ingyenesen igénybe. Ügyfeleinknek megbízható, felkészült IT szakemberek segítenek telefonon.
A távsegítség többek között az alábbi területekre vonatkozik:
e-mail, internet-kapcsolat beállítása, irodai programcsomag beállítások, meglévő szoftver telepítése, nyomtató beállítások, hálózati, WIFI beállítás új Wifi hálózat létrehozása, tablet beállításai, lassú gép okának kiderítése, okostelefonok telepítése a gépen, szinkronizáció
Segítenek ügyfelednek, ha például: nem tud nyomtatni, képeket akar tömöríteni, nincs internet, eltűntek a dokumentumai.
A Garancia plusz szolgáltatást, az IT távsegítség szolgáltatást is beleértve az év minden napján, napi 24 órában a (06-1) 236-7529 telefonszámon veheti igénybe ügyfeled.
Amennyiben Neked van kérdésed a szolgáltatással kapcsolatban, közvetlenül is keresheted
Székely András IT szakembert (szekely.a@kekszinfonia.hu, Mobil: 70 677 2689, hívható: 8-22 óráig ) illetve Kocsis Ágnes ügyintézőt (kocsis.a@kekszinfonia.hu, Mobil: 20 537 6604, hívható: 9-17 óráig)